Monday, December 26, 2005

Prima impresie

Se numeste dothy si este un cearsaf, disponibil in toate culorile si in toate imprimeurile. Deoarece este foarte cald si nu bate vintul, oamenii merg pe drum filfiindu-l, sau cu cearsaful indoit pe jumatate. Varianta dat pe jumate e preferata mai ales de cei care urca in palmieri sa ia nuci pe cocos si de cei care construiesc case si lucreaza la inaltime.




Inconjurata de barbati imbracati asa ai un sentiment de insecuritate extrema, mie imi tot venea sa o iau la fuga catre nordul Indiei. Turistii barbati profita insa de asa o sansa rara, iar localnicii vin pe strada sa le spuna ca nu si-au aranjat fusta bine sau striga dupa ei cind fusta incepe sa cada.

Mai jos sint eu intr-o circiuma, in dreapta am clientii circiumii in cearsaf, in stinga, pe geam, vad barbatii care construiesc o casa cu etaj, iar in fata e wc-ul unde vine lumea din circiuma, lumea care construieste casa si probabil toata lumea care trece pe drum, bineinteles toti pregatindu-se inainte de a intra in wc, adica ridicindu-si cearsaful. Niciodata nu m-mm simtit mai apasata. Se pare ca in momentul fotografierii prefeream fereastra:))

1 Comments:

Blogger Eusebio said...

nu pot sa zic decat ca te invidiez ... mi-as dori sa pot vedea prin ochii tai pentru un timp ...
iti doresc sedere placuta in continuare, cat mai putine socuri de acum incolo si sa vizitezi/fotografiezi cat mai mult ...

12:19 AM  

Post a Comment

<< Home